måndag 8 oktober 2012

Grattiskort



 Här är ett grattiskort som jag skickat till min moster. Gillade hur fasters kort blev så det fick bli samma härliga papper från Fiskars på det här också. Moster bor även hon i Norrland så hon brukar också få ett kort med en bild på min dotter.

Here's a birthday card I sent to my aunt. I like how the card to my other aunt turned out so I used the same lovely paper from Fiskars. This aunt also lives in Norrland, so she usually get a card with a picture of my daughter too.
Eftersom jag inte hade tålamod att vänta tills jag införskaffat cardstock i rätt färg fick jag använda mig av mindre bitar än jag hade tänkt och nöden är uppfinningarnas moder så det blev ”gångjärn” av textiltejp som jag stämplat på och färgat in med både distress- och chalkdynor.

Since I did not have the patience to wait until I got my hands on new cardstock in the right color, I use my smaller pieces, and “necessity is the mother of invention” so I made "hinges" of some canvas tape that I stamped on and colored in with both distress and chalk.


Papper: Fiskars – Urban Acers Blvd/Floral, cardstock
Stämpel: Doodling 5 SD-A0957
--------------------------------------------------------
Paper: Fiskars – Urban Acers Blvd/Floral, cardstock
Stamp: Doodling 5 SD-A0957

:) Vivi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar