onsdag 21 november 2012

Jul med färger


Hej alla glada scrappare.
Jag har gjort ett julkort i grälla färger. Pappret är jätteläckert och ganska ovanligt i färger för just julkort, men ack så snyggt. Jag valde en knallig grön färg som bas.Sedan tog jag en hallonröd som matchade med hustaken. Efter det tog jag en spillbit av mönsterpappret, valde baksidan upp, och lade som en liten bård. På bården fäste jag sedan min hälsning med brads. Detta papper gjorde det mycket lätt att använda Snowpen. En penna som lägger på ett lager med "gegga" så det ser ut som snö. Jätteläcker! Ganska svårt att fotaografera, men hoppas ni ser.
Papper: Core´dinations heartfelt och appelgren, My little shoebox-Winter wounderland Snowflake Vally
Chalk: Warm red, lime, creamy brown.
Band: My Arts
Brads: Elements
Glitter: Stardust
Stämpel: God Jul och gott nytt år
Snowpen.
/Carina

Hello  happy scrappers
I made a Christmas card in a lot of colors. The paper is really delicious and quite unusual colors  for just  Christmas, but oh so nicely. I chose a green color for bas. Then I took a raspberry paper that matched with rooftops. After that, I took a piece of pattern paper, picked back up, and put as a small border. At the border I drew after my greeting with brads. This paper made ​​it very easy to use Snowpen. A pen that adds a layer of "goo" so it looks like snow. Lovley! Pretty hard to get a good foto but hope you can see..
Paper: Core'dinations heartfelt and Appelgren, My little shoebox-Winter Snowflake wounderland Vally
Chalk: Warm red, lime, creamy brown.
Stamp: God Jul och gott nytt år
Band: My Arts
Brad: Elements
Glitter: Stardust
Snowpen.
/ Carina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar