fredag 24 augusti 2012

DT-Rebecca Bergnér



Hej!
Jag heter Rebecca Bergnér och är 25 år, jag har fått den stora äran att få vara en del av DT teamet här på Amazing Scrap. Jag pluggar just nu till revisor och läser alla mina kurser på distans, och jag har ca 1,5 år kvar på min utbildning. Jag bor i Dalarna tillsammans med sambon Daniel, våra två hundar och tre katter i vårt drömhus på landet.
Mitt intresse för scrapbooking och pyssel började hösten 2010 då min systerdotter döptes och jag ville testa på att göra ett dopalbum till henne. Sedan har det utvecklats till där jag är idag. Jag ÄLSKAR vintage och det är i den stilen jag skapar först och främst, men jag vill fortsätta att utvecklas så jag försöker hela tiden att utveckla min stil. Jag skapar i papper, eftersom jag gillar att skapa saker med händerna. Men jag gör också decoupage på diverse olika material, såsom blomkrukor, glas. Ljus etc.
Det var en liten kort presentation av mig och ni kommer få se mer av mig och mina verk på fredagarna framöver, och jag hoppas att ni kommer vilja följa mig och mitt skapande.

Ha det så bra alla därute!

Kram Becca

Hello!
My name is Rebecca Bergner and is 25 years, I have had the great honor to be a part of the DT team here at Amazing Scrap. I'm studying right now for auditors and reads all my courses at a distance, and I have about 1.5 years left on my education. I live in Dalarna, along with his partner Daniel, our two dogs and three cats in our dream house in the country.

My interest in scrapbooking and crafts began in autumn 2010 when my niece was baptized and I wanted to try to make a dopalbum to her. Since then it has evolved to where I am today. I LOVE vintage and it's the style I create first and foremost, but I want to continue to evolve, so I constantly try to develop my style. I create on paper, because I like to create things with my hands. But I also do decoupage on various different materials, such as flower pots, glass. Light, etc.

It was a short presentation of me and you will see more of me and my work on Fridays to come, and I hope you will want to follow me and my creativity.

All the best everyone out there!

Hug Becca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar