onsdag 30 januari 2013

Vimpelkort


Hej alla glada scrappare.
I min serie i Corédinations Withe Wash Collection har jag denna gång gjort ett kort med vimpel i rosa toner. Jag har vit cardstock som bas och sedan gjorde jag en vimpel och stansade ut en bård. La lite tårtpapper under och på med utstansade blommor. Blommorna är stansade i samma Corédinationspapper men där ser man kärnan. Jag har sandpapprat kanterna lite så den rosa kärnan kom fram mer. Sedan har jag duttat med paperpen runt om och i blommorna.
Papper: Corédinations With Wash Collection-Corner Hutch
Band: My arts
Stans: Blomstans och kanstans-Martha Stewart
Chalk: Shabby Tote-Ingvild Bolme.
Paperpen: Silver 902 och rosa 403.
Stämpel: SD-B0260 Ja må du leva
/Carina
*********************************************************************************
Hello happy scrappers.
In my series of Corédinations Withe Wash Collection this time I made this card with the pennant in pink tones. I have white cardstock as the base and then I did the pennant and punched out a border. I put a little cake paper under and cut flowers. The flowers are punched in the same Corédinationspapper but where you can see the core. I sanded the edges a bit so the pink core arrived more. Then Iput some paperpen around and in the flowers.
Paper: Corédinations With Wash Collection Corner Hutch
Band: My arts
Stan: Flower Punch and kanstans-Martha Stewart
Chalk: Shabby Tote Ingvild Bolme.
Paperpen: 902 silver and pink 403
Stamp: SD-B0260 Ja må du leva
/ Carina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar