måndag 20 augusti 2012

Grattis!

Idag kommer ett litet grattiskort igen. Jag har använt mig av nya papper från Carta Bellas serie "Beautiful Moments". Jättefina papper i milda färger. Jag använde mig av baksidan av två papper till det här kortet. Framsidorna har jag använt till andra alster som jag kommer att visa senare. :-)

Som vanligt ett väldigt enkelt kort utan en massa krusiduller; En blomma med lite bling, en liten bit rosa spets och grattistexten lite upphöjd för att få lite djup i kortet.
-- -- --
Today i have made a small greeting card again. I have used the new paper from Bella Carta series "Beautiful Moments". Really nice paper in soft colors. I used the back of two papers for this card. The fronts I have used for other items as I will show later. :-)

As usual, a very simple card without a lot of frills, A flower with a little bling, a small pice of pink lace and congratulations text slightly elevated to get some depth in the card.


Papper: Carta Bella "Beautiful Moments" Stripes + Thoughtful cards paper, Core'dinations Palm Grove
Stämpel: Grattis 6 SD-C1093
Övrigt: Spets, blomma Kaiser, bling
------------------------------------------------
Paper: Carta Bella "Beautiful Moments" Stripes + Thoughtful cards paper, Core'dinations Palm Grove
Stamp: Congratulations 6 SD-C1093
Other: Lace, flower Kaiser, bling

:) Vivi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar