torsdag 30 augusti 2012

Ringmuren


En layout utan mönsterpapper där jag istället använt Templates och Distress ink i olika färger för att göra som ett eget mönsterpapper. Jag har även sprayat på lite Glimmer Mist för att glittra till det lite. Fotografiet är från Visby ringmur så därför tyckte jag att denna Template med tegelstenar passade väldigt bra.
Material: Papper från Core´dinations Essentials i färgerna Valentine och Portal blue.
Template 6x6” Mini Bricks
Distress Ink i färgerna Broken China, Mustard seed, Barh door och Shabby shulters
Övrigt: Glimmer Mist Pearl. Blommor, brads och band hittade jag hemma i mina lådor.

A layout without patterned paper where I instead used Templates and Distress ink in different colors to make an own patterned paper. I have also sprayed on some Glimmer Mist to sparkle it up a bit. The photograph is from the city wall of Visby, why I found this Template with bricks fits very well.

Material: Paper by Core'dinations Essentials in colors Valentine and Portal blue.

Template 6x6" Mini Bricks

Distress Ink in the colors Broken China, Mustard Seed, Barh door and Shabby shulters

Other: Glimmer Mist Pearl. Flowers, brads and ribbon I found at home in my drawers
.
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar