fredag 14 september 2012

Piano i papper

Idag tänkte jag visa mitt första DT projekt här på Amazing Scrap, och jag visar er idag ett piano i papper som jag gjort efter en egenritad mall. Idén uppkom då en vän till mig frågade vad man kunde ge för sorts kort till en pianolärare, och då sa jag: " Varför inte göra ett piano i papper?". Så jag satte igång och rita en mall så som jag tycker ett piano ser ut i sina vackra former, och så här blev det:

Today I show my first DT project here on Amazing Scrap, and I show you today a piano in the paper that I made for a custom designed template. The idea arose when a friend of mine asked me what they could provide for the kind of short for a piano teacher, and then I said: "Why not make a piano in the paper?". So I started to draw a template so that I think a piano looks in their beautiful shapes, and this was it:






Material:

Papper: Bo Bunny- Et Cetera Symphony
Spets: My Art
Blommor: Kaiser
Band: My Art
Stämpel: Förenade av Kärlek SD-D0500 (stämpelhuset)
Pinne: Svetstråd


Paper: Bo Bunny Et Cetera Symphony
Tip: My Art
Flowers: Kaiser
Band: My Art
Stamp: Förenade av Kärlek SD D0500 (Stämpelhuset)
Pin: Welding Rod

Ha det så bra alla därute! 

Have a nice day!

Kram

Becca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar