tisdag 11 december 2012

Mörkret ute...


Nu är det verkligen mörkt ute!

Om man inte går ut på lunchen typ så får man ju inget dagsljus alls... (tur jag måste rasta hundarna så jag får min beskärda del av dagsljuset) lite trist med mörkret är det allt, men det uppvägs ju av myset med att tända ljus hemma på kvällarna och att man inte ”måste” vara ute i trädgården och greja efter jobbet.

Nåt som för övrigt i mina ögon är bland det tråkigaste som finns!

Jag gillar trädgården, men bara som fikaställe eller möjligtvis att sola i!

// Sofia

********************
Now it's really dark out there!

If you do not go out at lunch you not get the daylight at all ... (luckily I have to rest the dogs so I get my fair share of daylight) it is sad with the darkness, but it is outweighed course of cosiness to light candles at home in the evenings and that you do not "need" to be out in the garden and tinkering after job.

Something which, incidentally, in my eyes is among the dullest available!

I like the garden, but only as picnic sites or possibly to bask in!




Vivi har gjort den fina pappersgranen och jag ljuset!
Stämplar vi använt är Amazing Scrap´s:
Vi önskar er alla en... SD-K0152
Baby under gran SD-N1080
Julbakgrund 4 SD-O1528

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar