onsdag 26 december 2012

Presentförpackning till Nyårsfesten


Hej alla glada scrappare!
Hittade detta gamla förpackning hemma. Använde decoupagelim för att få det att sitta fast ordentligt. Ett cardstock blev lite för kort så jag gjorde en snörning med silverband istället. Längst upp och längst ned satte jag först ett vanligt vitt sidenband och sedan det vackra blå bandet.
För mig är Nyårsafton massor med silverglitter och även isigt blå. Här hittade jag ett papper med stjärnor på som jag tyckte var så passande. Då det är svårt att få fast blingbradsen så knipsade jag av dem och satte fast dem med "röd" tejp, så det sitter ordentligt.
Tagen gjorde jag själv och chalkade i tre kulörer. Maskade bort God Jul och stämplade bara gott nytt år.
Glittret hittade jag i min jullåda :)

Papper: Three bugs in a rub-Lazy summer.
Band: My Arts
Blommer: Kaiser
Brads: Creativ Imagninations
Stämpel: God Jul och gott nytt år
Gott slut och gott nytt år!
/Carina
********************************************************************************

Hello  happy scrapbookers!
Found this old container at home. I usede decoupageglue to get it to sit securely. The cardstock was a little too short, so I made a drawstring with a silver band instead. At the top and at the bottom I put the first one plain white satin ribbon and then the beautiful blue ribbon.
For me, New Year's Eve lots of silver glitter and even icy blue. Here I found a paper with stars on which I thought was so fitting.
The tag I made myself and chalkade in three colors and stamped just happy new year.

Paper: Three bugs in a rub-Lazy summer.
Band: My Arts
Flowers: Kaiser
Brad: Creativ Imagninations
Stamp: Merry Christmas and Happy New Year

Happy New Year!
/Carina





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar